tentangfx
ANDA KINI BERADA DI FORUM tentangfx...
SILA LOG IN JIKA ANDA MEMBER DAN REG JIKA MASIH BELUM MENJADI MEMBER...
JIKA MEMILIH UNTUK MENJADI PELAWAT SILA ABAIKAN MESEJ INI... tq..

masalah nk tido malam

View previous topic View next topic Go down

masalah nk tido malam

Post by cyberkids on Fri May 29, 2009 3:52 am

hye semua..aku ni ada masalah nk tdo mlm..siang pun tdo kejap je..nasib baik akuni penganggur..hahahahhaha..tu la pasal merayau2 kat forum je keje aku...
ada yg sejenis ngan aku x??

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by fajar on Fri May 29, 2009 3:55 am

dalam kajian dan penyelidikan aku lah... setelah aku bukak semua kitab2 medic aku, aku rasa aku tau apa penyakit ko nih.. satu sebab ajer... Ko dah ada calon ke?

fajar

Posts : 38
Points : 57
Join date : 28/05/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by cyberkids on Fri May 29, 2009 3:57 am

fajar wrote:dalam kajian dan penyelidikan aku lah... setelah aku bukak semua kitab2 medic aku, aku rasa aku tau apa penyakit ko nih.. satu sebab ajer... Ko dah ada calon ke?

hampes tul..hahahahaha....calon pe???? Laughing Laughing Laughing

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by eyes143 on Fri May 29, 2009 6:21 am

ececece.. wt tapaham lak CK ni Razz

_________________

"kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu..
seandainya antara kamu punya rasa rindu.."
¤¸¸.·´¯`·.¸·.>>--» castle in da sky is mine

eyes143
miss SEKETARI

Posts : 83
Points : 125
Join date : 28/05/2009
Age : 26
Location : dalam ati cmu143..

View user profile http://www.noorazneen.blogspot.com

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by cyberkids on Fri May 29, 2009 6:33 am

eyes143 wrote: ececece.. wt tapaham lak CK ni Razz

hahahha..gua mane ade calon2 ni beb..x terbukak lagi ati ni...x de sape yg jmpe kuncinye lagi..huhuhuh

aku pun xphm kadang..ape payah sgt nk terbukak ati....

tpi kan..aku x tdo mlm,x de kene mengena ngan calon2 ni.. Laughing Laughing Laughing

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by eyes143 on Fri May 29, 2009 6:44 am

CK tak tdo mlm sbb CK memorex ye Twisted Evil

_________________

"kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu..
seandainya antara kamu punya rasa rindu.."
¤¸¸.·´¯`·.¸·.>>--» castle in da sky is mine

eyes143
miss SEKETARI

Posts : 83
Points : 125
Join date : 28/05/2009
Age : 26
Location : dalam ati cmu143..

View user profile http://www.noorazneen.blogspot.com

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by cyberkids on Fri May 29, 2009 6:48 am

mlm ni x memorex pun..biase dh mlm2 buta x morex pun...mata ni mmg payah tdo..time tdo ku7- 12tgh..hihihi

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by eyes143 on Fri May 29, 2009 6:51 am

cyberkids wrote:mlm ni x memorex pun..biase dh mlm2 buta x morex pun...mata ni mmg payah tdo..time tdo ku7- 12tgh..hihihi

mcm sme je kita ni pale pale

insomnia la tu.. penah kena gak dulu..

tapi tatau cmne leh ok skrg Razz Razz

_________________

"kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu..
seandainya antara kamu punya rasa rindu.."
¤¸¸.·´¯`·.¸·.>>--» castle in da sky is mine

eyes143
miss SEKETARI

Posts : 83
Points : 125
Join date : 28/05/2009
Age : 26
Location : dalam ati cmu143..

View user profile http://www.noorazneen.blogspot.com

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by cyberkids on Fri May 29, 2009 6:54 am

aku pun x tau ni insomnia ke terlebih ke kimia..wawawawawaw

tpi siang2 aku cerdas je..huhuhu


Last edited by cyberkids on Fri May 29, 2009 1:31 pm; edited 1 time in total

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by eyes143 on Fri May 29, 2009 7:19 am

ko telan bahan kimia byk2 je la Twisted Evil Twisted Evil

_________________

"kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu..
seandainya antara kamu punya rasa rindu.."
¤¸¸.·´¯`·.¸·.>>--» castle in da sky is mine

eyes143
miss SEKETARI

Posts : 83
Points : 125
Join date : 28/05/2009
Age : 26
Location : dalam ati cmu143..

View user profile http://www.noorazneen.blogspot.com

Back to top Go down

Re: masalah nk tido malam

Post by Sponsored content Today at 1:41 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum