tentangfx
ANDA KINI BERADA DI FORUM tentangfx...
SILA LOG IN JIKA ANDA MEMBER DAN REG JIKA MASIH BELUM MENJADI MEMBER...
JIKA MEMILIH UNTUK MENJADI PELAWAT SILA ABAIKAN MESEJ INI... tq..

cerita kelas malam.. mmg xleh lupa

View previous topic View next topic Go down

cerita kelas malam.. mmg xleh lupa

Post by fajar on Sun May 31, 2009 11:30 pm

ni criter masa aku darjah 5 dulu kat sek keb jengka 11. kalau aku ingat mmg aku selalu senyum sorang2.. lantak la org nak kata aku giler ke aper.. citer nye mcm ni,

dulu masa aku dajah 5 tu ada kelas malam.. aku ingat lagi malam tu kelas math dengan cikgu NAEMAN.. masa tu dia bujang lagi.. skrg entah dah ada cucu kot.. Very Happy ..

kelas tu start 8.30, pastu break sat dalam kul 9.15.. ada la dalam 15 minit break..

kelas aku dulu tingkat atas (tingkat 2). so kat koridor ada benteng.. kebetulan depan kelas aku ada tangga nak turun ke bawah.. betul2 depan kelas aku..

nak di jadikan cerita, masa rehat tu aku gi main2 kat tingkat bawah (biasalah budak2..) pastu, masa aku nak naik tingkat atas balik, ada lah sorang kawan aku ni, dia nyorok kat tepi benteng koridot tu. elok aku nak pijak lagi satu tangga ajer ke tingkat atas tu..

"WARRRGGGHHH!!!!" member aku tu sergah aku.. cinabenggg!!! terkezut cipan aku dibuatnya.. rasa jantung jatuh sampai kat tapak kaki.. di gelaknya kat aku.. cewek sialan!

'ahhaa... siap lepas ni aku plak buat kat org lain..' lebih kurang mcm tu la kata2 aku dalam hati..

lantas dengan penuh dendamnyer aku pon take over tempat kawan aku tu nyorok tadi.. dalam kepala aku ni dah terbayang muka2 budak2 tu nanti terkejut dek sergahan aku..muuuaaahahahahaha!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

lama aku tunggu, tetiba..tup..tap..tup..tap..terdengar la satu bunyi tapak kaki manusia tgh menapak naik atas.. hahaha mangsa aku.. aku pun siap sedia nak sergah mangsa aku tu..

1...2...3!!!! WAAAARRRGGGGHHHH!!!!! cheers

HAHAHAHAHAHAHA..... kat sini aku nak ambik kesempatan ni utk mintak ampun maaf kat cikgu naeman sebab ter sergah dia dulu.. arap2 dia dah lupa....sory cikgu!! xsengaja!!! Laughing Laughing

fajar

Posts : 38
Points : 57
Join date : 28/05/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: cerita kelas malam.. mmg xleh lupa

Post by cyberkids on Mon Jun 01, 2009 12:50 am

kalu aku ckgu tu....aku siap kasi duit buat bli ubat..sbb risau ank murid dah xbetul Laughing

jgn mrh ...gurau2

cyberkids

Posts : 49
Points : 64
Join date : 28/05/2009
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: cerita kelas malam.. mmg xleh lupa

Post by fajar on Mon Jun 01, 2009 1:03 am

huhuhuhu... kalau aku tau manusia yg menapak tu cikgu aku, sumpah aku tak sergah... tapi kalau dia bagi duit aku ambik.. beli NINI COKELAT CELUP

fajar

Posts : 38
Points : 57
Join date : 28/05/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: cerita kelas malam.. mmg xleh lupa

Post by Sponsored content Today at 1:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum